Van Bangkok naar Hoorn - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Eric Breugel - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar Hoorn - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Eric Breugel - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar Hoorn

Door: ericmartijn

Blijf op de hoogte en volg Eric

08 Mei 2012 | Nederland, Hoorn

Hallo allemaal, ik ben (helaas) weer in het land!!
En het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd maar vind wel dat ik nog even een laatste verslag moet schrijven over de dagen in Bangkok.

We waren gebleven bij vorige week donderdagavond 3/5 Ik had toen afgesproken met Amber en Anna. Twee meiden uit Canada, die aan het reizen zijn met een missie www.notforsalecampaign.org
Toen we na het eten nog even een cocktail aan het drinken waren, kwamen op het idee om vrijdagochten een fietstour te doen door bangkok. Dus die hebben we op de valreep nog even snel geboekt.

De volgende ochtend 4/5 moesten we ons om 8 uur melden bij een mooi hotel midden in Chinatown. De tour begon dus ook door de druke en smalle straatjes van Chinatown vervolgens gingen met een pondje naar de andere kant van BKK, het deel waar je het echte Thaise leven beleefd en waar de mensen nog wel vriendelijk en gastvrij zijn.
S'middags zijn we nog naar Wat Pho (een grote boeddhistische tempel met een liggende boeddha van 46 meter lang) en Grand Palace (het paleis van de koning) geweest.
S avond had ik via internet een meeting met alleen maar nederlanders.
En die werd erg druk bezocht want daar stonden we dan 14 duchties op de Khao San. We hebben gezellig met z'n alle wat gegeten en na geborreld. Toen ik ze vertelden over de fietstocht van vanmorgen werd iedeen enthousiast.

Zaterdagochtend 5/5 stonden we dan ook met z'n 11e bij het hotel en reed ik voor de 2de keer de tour.
Na de tour hebben het zwembad op het dak van het hotel opgezocht en hebben we daar nog lekker een paar uur gezeten. S avonds hebben we weer met z'n alle gegeten en zijn we later een club ingedoken waar we tot sluitingtijd hebben gedanst.

Zondag 6/5 m'n laatste dag heb ik niet zoveel meer gedaan. Ik heb nog een keer het bekende trukje uitgehaald. Een mooi hotel inlopen en daar in het zwembad m'n kater de eruit gezwomen.

De terug reis is snel en goed verlopen, ik heb zo'n beetje de hele reis geslapen.

Ik kan terug kijken op een fantastische reis die veelste snel voorbij is gegaan.
Ik hoop dat jullie het lezen van mij verslagen net zo leuk vonden als ik het schrijven ervan.
Iedereen bedankt voor het volgen en de leuke en lieve reacties.
En ik hoop jullie vlug weer te schrijven via dit profiel, want dat zou betekenen dat dan ik weer op reis ben..

Liefs Eric

  • 08 Mei 2012 - 18:39

    Sandra:

    Eric, heb iedere keer je verhaal gelezen en dat deed ik met veel plezier.

    X

  • 09 Mei 2012 - 07:42

    Sandra Koopmans:

    Mooi Avontuur!! Welkom thuis!!

  • 09 Mei 2012 - 13:20

    Jolijn:

    Krijg echt de kriebels van je verhalen! Gaaf hoor! Ben benieuwd naar je volgende reis! Xx

  • 10 Mei 2012 - 11:27

    Oma & Opa:

    Eric wat heb jij een mooie reis gemaakt wat zal je genoten hebben.Goed sparen dan kan je over een jaar of twee het nog eens rustig over doen.Nu maar eerst weer aan het werk en verder genieten van het leven in nederland

  • 11 Mei 2012 - 14:44

    Jeroen Schaap:

    Hey Eric, wat een mooi avontuur heb je beleeft, we moeten gauw is wat afspreken, en onder het genot van een echt Singha biertje ben ik erg benieuwd naar je verhalen en foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 736
Totaal aantal bezoekers 12345

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op familie bezoek in de States 2015

08 April 2012 - 07 Mei 2012

Backpacken door Maleisië en Thailand 2012

07 April 2010 - 25 April 2010

Vakantie en roadtrip door Mexico 2010

Landen bezocht: