Heerlijk warm Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric Breugel - WaarBenJij.nu Heerlijk warm Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric Breugel - WaarBenJij.nu

Heerlijk warm Kuala Lumpur.

Door: ericmartijn

Blijf op de hoogte en volg Eric

10 April 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal, hier m'n eerste berichtje vanuit Kuala Lupur of zoals de mensen hier zelf zeggen KL.
Na een lange en vermoeiende reis van bijna 24 uur ben ik gister 9/4 hier goed en veilig aangekomen.
Rudi de jongen waar ik in Nederland al contact mee had gehad, had me zoals beloofd een sms gestuurd.
Dus vanaf het vliegveld ben ik met de trein en de monorail (zoals echte backpackers dat doen) naar het centrum gegaan waar Rudi me opwachte.
Rudi had al een hostel geregeld en ook had hij inmiddels al wat vrienden gemaakt. Dus even snel op frissen en met z'n alle wat eten. Na het eten hebben we nog even een bar opgezocht om te toosten op een mooie reis.

Vanmorgen 10/4 was ik al optijd wakker, we hadden besloten vandaag de stad wat beter te verkennen. De monorail (een soort metro) is daarvoor uitsteken geschikt, het is een goedkopen en snelle manier van reizen. We zijn vandaag met z'n 3e Rudi, Marjolijn (ook uit nederland) en ik op pad gegaan. Zo hebben we de markten van little India en Chinatown bezocht en bij het laatste kon ik het natuurlijk niet laten om een dikke nep bvlgari watch te kopen.

Vanavond neemt de eigenaar van de hostel ons mee naar de Skybar. Dat is een bar ergens hoog in een wolkenkrabber met een mooi uitzicht over de stad.

Nou tot zover het verslag vandaag.

Liefs Eric

• 10 April 2012 - 12:21

Samm:

Veel plezier kerel, geniet ervan !

• 10 April 2012 - 12:21

Astrid:

hey eric
    nou dat klinkt al erg goed,je gaat je er goed vermaken
    groetjes astrid

• 10 April 2012 - 12:41

Amber & Pé:

Wat heerlijk om te horen dat je reis goed is verlopen. Nu maar lekker genieten van al het moois daar.
    Leuk dat we je kunnen volgen.
    Geniet van alles en stuur wat leuke foto's door.

Groetjes Regiocontrol

• 10 April 2012 - 12:46

Maurice:

Nu al jaloers!!! Mooi dat j heel bent aangekomen. Enjoy;-)

• 10 April 2012 - 13:05

Jolijn:

Geniet ervan!! Ben benieuwd naar je verhalen!! Xx

• 10 April 2012 - 13:07

De Bonkies:

He Eric!

Wat fijn dat je goed bent aangekomen.
    Het klinkt nu allemaal al onwijs goed!

Have fun!!!

Liefs

• 11 April 2012 - 17:40

Mama:

Hoi Eric,
    Er was vandaag tsunami alarm in Thailand. Het is achteraf meegevallen.
    Ik hoop dat het hier bij blijft.
    Vanavond speelt Ajax, spannend he?
    Veel plezier, mama

PSV verloren
    Ajax gewonnen

• 12 April 2012 - 18:26

Robert:

Hoi Kerel, leuk dat je meteen contact hebt! Geniet ervan en ik zal je verslagen blijven lezen!

Groet,
    Robert

• 12 April 2012 - 18:32

David:

Het is stil buiten Amsterdam!
    We worden kampioen! op het voetbal na mis je hier niets.
    Have fun en blijf berichten sturen.
    Mazzzzzzzzel, David

• 13 April 2012 - 09:35

Oma&Opa:

Eric Fijn dat alles naar zin gaat
    geniert er van maar wees voorzichtig
    hier gaat alles goed groeten