Weer terug in de bewoonde wereld. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric Breugel - WaarBenJij.nu Weer terug in de bewoonde wereld. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eric Breugel - WaarBenJij.nu

Weer terug in de bewoonde wereld.

Door: ericmartijn

Blijf op de hoogte en volg Eric

20 April 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal, hier weer een verslagje vanuit George Town.
Maar ik zal weer beginnen waar ik in mijn laatste verslag was gebleven op Perhentian island.
Ik ben inmiddels al een beetje de dagen kwijt maar volgens mij was dat dinsdag 17/4 dat we op op snorkeltrip gingen. We zijn toen een hele dag wezen varen en op diverse pleken wezen snorkelen. We hebben 1 haai gezien en 4 zeeschilpadden. Dus jullie begrijpen wel dat die dag varen helemaal geweldig was. S avond was het alleen wat minder grappig toen ik merkte dat ik flink verbrand was, en inmiddels ben ik ook al aan het vervellen.

Woensdag 18/4 moesten we weer vroeg op om weer een lange dag te gaan reizen van de oost kust naar de west kust. En aan het begin van de avond kwamen we aan in George Town op het eiland Penang. George Town is op KL na de grootste stad van Maleisie en wonen voor het grooste deel alleen maar Chinezen.
Omdat we alleen nog maar goedkopen en basic hadden geslapen, hebben we nu voor iest meer luxe gekozen en hebben we nu een hotelletje met airco en zelfs een eigen badkamer met wc.
Het was eigelijk de bedoeling om hier maar 2 nachten te blijven maar omdat het weer gister niet zo best was en we dus eigenlijk niet zo heel veel meer hebben gedaan als slaap inhalen en eten blijven we hier een xstra nacht.

Vandaag vrijdag 20/4 hebben echt de toerist uitgehangen. We hebben de lokale bus genomen. (wat al een beleving opzich was) We zijn naar Fort Cornwallis aan de andere kant van het centrum gegaan. Na daar een bezoekje te hebben gedaan zijn we terug gelopen via de winkelstaatjes van little india. En zijn we we ook nog op de religieuse tour gegaan, want zo hebben we een bezoek gebracht aan een moskee, een chineese tempel en een kerk.. Omdat het vandaag echt bloed heet was zo'n 40 graden (zelf de mensen hier klaagte over de warmte) waren we toen we terug waren bij het hotel echt toe aan een frisse duik. Ons hotel heeft geen zwembad dus zijn we het meest luxe hotel in de buur in gelopen en hebben we daar de rest van de middag aan het zembad op een dakterras gezeten.

Morgenochten 21/4 pakken we om 8 uur de ferry naar Langkawi, een eiland ter noorde van hier.
Dus ik denk daar ik vanaf daar wel weer een verslagje schrijf.

  • 20 April 2012 - 17:58

    Sandra En Liz:

    Het blijft leuk om je reisverhalen te lezen!
    Je hebt het er reuze naar je zin, daar zijn we erg blij om!

    Veel plezier en succes met het verder reizen!

    We wchten weer op je volgende reisverslag!

    x

  • 21 April 2012 - 13:39

    Mama:

    Hoi Eric, ik ben net terug uit Turkije.
    Heb wel niet zo veel gezien als jij, maar Cappadocie is echt heel bijzonder. De laatste 2 dagen in Alanya. Ik heb erg genoten en ook een lekker kleurtje gekregen.
    Je verslagen zijn super.
    Blijf genieten. Liefs, mama

  • 21 April 2012 - 13:41

    Mama:

    Gaat lekker met me, ben echt net geland. Ik was niet in Alanya maar Antalya.

  • 23 April 2012 - 07:09

    Oma & Opa:

    Je maakt wel wat mee he Heb je mijn berichtje over Ajax gelezen? Ze hebben zondag weer gewonnen met
    2-0 Nog 1 gewonnen wedstrijd dan zijn ze onofficieel kampioen.Veel plezier op je reis maar wees vooral voorzichtig.Gr. Oma & Opa.

  • 23 April 2012 - 14:59

    Eric Van Breugel:

    Hey mam, goed te horen dat jij ook een fijne vakantie hebt gehad!!
    Ik hoor de verhalen wel al ik weer terug ben.
    En opa ik lees alle berichten hoor. Alles goed met jullie? Ik ben blij dat het ook zonder mij goed gaat met m'n cluppie. Nu alleen Twente nog. Liefs Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 12327

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op familie bezoek in de States 2015

08 April 2012 - 07 Mei 2012

Backpacken door Maleisië en Thailand 2012

07 April 2010 - 25 April 2010

Vakantie en roadtrip door Mexico 2010

Landen bezocht: